Corren Cavini branding
- Opdrachtgever Corne Kaminga
- Branche Muziekindustrie
Corne is een energieke techno DJ, dit moet zijn huisstijl ook weerspiegelen
De oranje kleuren staan voor de warmte die je voelt bij een technofeest. Corne is een rustig “layback” persoon, een eis van de huisstijl was dan ook dat het niet over de top moest zijn maar minimalistisch en rustig. Corne is rustig als persoon maar energiek bij zijn optreden. Het logo moet beide kanten uitstralen.
Het kleurverloop in het logo symboliseert de diepte van een techno nummer
De pijlen in het logo staan voor groei
Corné beseft zich goed dat het hoogte punt van zijn carrière nog niet bereikt is. Zijn groei staat nog lang niet stil. De pijlen staan vooruit gang met soms een kleine tegenslag. Ze staan beide kanten op omdat je soms een kleine tegenslag nodig hebt om verder te kunnen groeien.
Technomuziek heeft iets mysterieus
Techno heeft vaak iets geheimzinnigs, het kan minuten duren voor de drop komt. Het mysterieuze hebben we terug laten komen in de fotografie. Het neon effect symboliseert de warmte van het feest weer. De gehele branding is gebaseerd op warmte en groei.