Open

Neem contact op

Case

Corren Cavini branding

  • Opdrachtgever Corne Kaminga
  • Branche Muziekindustrie
Vip pasje Corren Cavini DJ - Door 1314 Media Heeze

Corne is een energieke techno DJ, dit moet zijn huisstijl ook weerspiegelen

De oranje kleuren staan voor de warmte die je voelt bij een technofeest. Corne is een rustig “layback” persoon, een eis van de huisstijl was dan ook dat het niet over de top moest zijn maar minimalistisch en rustig. Corne is rustig als persoon maar energiek bij zijn optreden. Het logo moet beide kanten uitstralen.

Brandbook design guidelines voor DJ Corren Cavini door 1314 Media

Het kleurverloop in het logo symboliseert de diepte van een techno nummer

http://Corren%20cavini%20kleurenschema%20door%201314%20Media%20Heeze
http://Logo%20corren%20cavini%20techno%20dj%20door%201314%20Media%20Heeze

De pijlen in het logo staan voor groei

Corné beseft zich goed dat het hoogte punt van zijn carrière nog niet bereikt is. Zijn groei staat nog lang niet stil. De pijlen staan vooruit gang met soms een kleine tegenslag. Ze staan beide kanten op omdat je soms een kleine tegenslag nodig hebt om verder te kunnen groeien.

Foto porter Corren Cavini door 1314 Media

Technomuziek heeft iets mysterieus

Techno heeft vaak iets geheimzinnigs, het kan minuten duren voor de drop komt. Het mysterieuze hebben we terug laten komen in de fotografie. Het neon effect symboliseert de warmte van het feest weer. De gehele branding is gebaseerd op warmte en groei.

T shirt met logo Corren Cavini - door 1314 Media